وجوده حياه/ بقلم عاطف بيومي محمد.



قصيدة/وجوده حياه/ بقلمي/
عاطف بيومي محمد. ...؟

....من اول كلمه.... 
قلتهالى دوبت ف هواه
و بلحظه لقيت قلبي 
..ندالو وبيتمناه..
ده صوته لحن موسيقي
..ف جمال ألقاه..
انا لما بشوفه قدامي 
..بحس بالحياه.. 
كل الأماكن بتنور 
.وبتهمس بالقاه. 
انا قلبي بسرعه اذداد 
.نبضه من كل اتجاه.
ايامي كلها بتبقي جميلة
..لما اشوف ضحكاه..
القمر تملي يذيد نوره
..من جمال نسماه..
القمر حالف ما يسيبو 
....وبنوره معاه....
العصفور دايما يناديلو 
..بصوته الجذاب..
انا عمرى ماشوفت بجماله
..وسط الاحباب..
الرومانسية ف كلامهم 
والعصبيه ف أفعالهم
مش زيك انت ياحبيبي
انا ف عينك شوفت نصيبي
وعرفت يعني ايه مصيري
ياحبيبي انت طوق نجاه
والبعد عنك مأساه

تنبيه : المرجوا عدم نسخ الموضوع بدون ذكر مصدره المرفق بالرابط المباشر للموضوع الأصلي وإسم المجلة وشكرا
Facebook
Google
Twitter
0
مجلة

0 التعليقات:

المتابعون

اخر التعليقات

اصدقاء المجلة على الفيس بوك